ASOCIACIÓN DE DIRECTORES DE COLEXIOS PÚBLICOS DA CORUÑA
XXX XORNADAS DE EQUIPOS DIRECTIVOS DE EDUCACIÓN INFANTIL E PRIMARIA
1.- CELEBRACIÓN :
· Pazo de
Mariñán, Bergondo. A Coruña
·
Días 4, 5 e 6 de maio de 2023.
2.- PROGRAMA
DÍA 04 DE MAIO, XOVES
· 16:00
horas: Recepción dos asistentes e entrega de documentación.
· 16:30
horas: Acto inaugural presidido polo …(autoridades).
·
17.00 horas Tema: " Argallando
competencias nos Polos Creativos".
Relator: Dª Fátima García Doval.
· 18:00
horas: Descanso e refrixerio.
· 18:30
horas: Grupos de traballo.
· 19:30
horas: Posta en común e conclusións.
· 20:00
horas: Fin da sesión.
DÍA 5 DE MAIO, VENRES
· 09:30
horas: Tema: “Pensamento e Emoción”.
Relator: D. Javier Francisco Rouco
Ferreiro.
· 11:00
horas: Descanso e refrixerio.
· 11:30
horas: Grupos de traballo.
· 12:30
horas: Posta en común e conclusións.
· 14:00
horas: Xantar.
· 16:30
horas: Tema: “Presentación de boas
prácticas de centro”.
Centros
Participantes:
Ø CPI Plurilingüe Virxe da Cela (Monfero).
Tema: “Aquí, aprendemos”. Presentan: Sandra Pérez Longueira e Ruht María Varela
Mateos.
Ø
Fundación
Eduardo Pondal. Tema: “Educando no rural”. Presentan: Alba Bermúdez, June
Carabel e Uxía Varela.
· 18:00
horas. Descanso e refrixerio.
Ø CEIP.
María Pita – A Coruña. Tema: “Mulleres que abren camiño”.
Ø CEIP.
Juana de Vega – Oleiros. Tema: “Traballando por ámbitos no CEIP”.
Ø CPI. O
Cruce – Cerceda. Tema: “Erasmus+ no Cruce, comparte , acolle, internacionaliza,
participa”.
· 19:30
horas: Posta en común e conclusións.
· 20:00
horas: Fin da sesión.
DÍA 6 DE MAIO, SÁBADO
· 09:30 horas Tema: "O apoio
para o liderazgo na innovación".
Relator:
D. Javier Bahón Gómez.
· 11:00 horas:
Descanso e refrixerio e visita guiada ao Pazo.
· 12:00 horas: Grupos
de traballo.
· 13.00 horas: Posta
en común e conclusións.
· 13:30 horas: Acto
oficial de clausura das XXX.
· 14:00 horas: Xantar
de clausura.
POÑENTES:
1ª Sesión: Dª Fátima García Doval.
2ª Sesión: D.
Javier Francisco Rouco Ferreiro.
Profesorado dos centros educativos
referidos.
3ª Sesión: D. Javier Bahón Gómez.
3.- OBXECTIVOS:
Coñecer e interiorizar procedementos de actuación cos que habitualmente temos que interactuar á hora de xestionar os centros educativos e de manter as necesarias e correspondentes medidas de actuación no ámbito de xestión, control e movemento dos ficheiros de datos e informacións relativas aos membros da comunidade educativa.
Como empoderar ás escolas para mellorar e avaliar a equidade.
Crear un marco para avaliar a equidade nas escolas.
Facultar as direccións das escolas para dirixir cambios escolares que aumenten a equidade nas súas escolas.
Promover o coñecemento e a colaboración nas comunidades escolares para mellorar a equidade escolar a través do desenrolo de boas prácticas.
Coñecer a importancia da neurociencia na aprendizaxe das persoas.
Reflexionar sobre os modelos de dirección que se planean a nivel nacional e autonómico froito das normativas actuais e futuras.
Reflexionar e coñecer como buscar a mellora dos centros educativos a través da implementación de plans de mellora en xeral e do plan de convivencia en particular, a través de abordar a xestión de aula dende un dobre punto de vista,: preventivo e de intervención.
Actualización e profundar nas novas leis educativas.
Presentar boas prácticas como elementos de reflexión e de mellora da calidade educativa.
Xestionar os espazos de patio e lecer.
Traballar sobre prácticas restaurativas.
Estes obxectivos pretenden que os asistentes ás Xornadas estuden, coñezan e debatan sobre aspectos de máxima actualidade e de especial interese na organización e funcionamento dos centros educativos. E asemade teñan información e poidan coñecelos proxectos de mellora cara a organización e xestión dos centros educativos.
4.- CONTIDOS:
Xestión da mellora da convivencia nos centros. Estratexias de intervención e e mellora.
Equidade e avaliación.
Xestión de novas maneiras de aprendizaxe.
A nova lei de educación (LOMLOE).
O equipo directivo como motor na implementación da convivencia. A xestión de aula.
Boas prácticas escolares e de dirección.
Os plan de mellora da xestión de aula como elementos básicos na organización e xestión das institucións escolares.
Mellora dos patios e espazos.
Xestión das prácticas restaurativas.
5.- METODOLOXÍA:
Eminentemente práctica e participativa, alternando a exposición e debate dos contidos obxecto de estudo coa análise de documentos, estudo de casos e exercitacións individuais e en grupo.
Acompañarase coa activación de grupos de discusión e de presentacións de experiencias persoais e de centro que resalten a significativación dos obxetivos planificados.
6.- ASISTENTES:
- Poden asistir os compoñentes de equipos directivos de escolas de educación infantil, de colexios públicos de educación infantil e primaria, rurais agrupados, centros de educación especial e de centros públicos integrados da Comunidade Autónoma de Galicia que se matriculen no prazo establecido. (Máximo de dúas persoas por Centro).
7.- POÑENTES:
1ª Sesión: Jordi Serarols i Boada.
2ª Sesión: Francisco Luna Arcos.
Profesorado dos centros educativos referidos.
3ª Sesión: Héctor Ruíz Martín.